VÁSÁRLÁS/FIZETÉS/SZÁLLÍTÁS
VÁSÁRLÁS MENETE
Árajánlatot kér a szóba jöhető kémény-rendszerekről. Kollégánk 24 órán belül elküldi árajánlatunkat a kért alternatívákról vagy igény esetén, telefonon visszahívja, ha segítséget szeretne kapni az árajánlathoz.
A kémény-rendszer megrendelésének alapfeltétele a kémény árának kifizetése. A kifizetés történhet személyesen telephelyünkön (2831 Tarján, Héregi u. 5) vagy banki átutalással. Banki átutalás esetén előlegszámlát (proforma számlát) küldünk Önnek e-mailben amire hivatkozva megtörténhet az átutalás. Az összeg beérkezésekor előlegszámlát küldünk levelezési címére, a végszámlát, a garancialevelet, a megfelelőségi nyilatkozatokat a kémény kiszállítása után juttatjuk el Önnek. (Az előlegszámla és a végszámla összege megegyezik egymással)
SZÁLLÍTÁS MENETE
A kémény-rendszer befizetésétől számítva kb. 5-10 nap a szállítási határidő. Szállítás előtti napon keressük telefonon a szállítás egyeztetése véget. A szállítás előtt tájékoztatást kérünk az építkezés helyszínének megközelíthetőségéről. Behajtási engedély szerzése (amennyiben szükséges) a vevő feladata.